Families

_DSC0180.JPG

Espai de conversa

Entrevistes

Sempre que hi hagi un mínim de pares interessats a participar, oferirem l’escola de pares i mares per poder intercanviar opinions d’algun tema en concret que vosaltres mateixos proposareu.

Durant el curs anem organitzant, cursos i tallers per a donar estratègies i eines als pares, resoldre dubtes amb professionals de diferents matèries, passar una bona estona i fer que l’escola es converteixi en un punt de trobada entre pares, fills i educadores. Sent un espai de formació presencial i virtual gracies a l’àrea privada que disposaran tots els pares de l’escola.

A fi de facilitar l’educació dels fills/es, l’equip docent ha creat un espai relaxat on poder tractar temes concrets entre els pares/mares i les educadores dels seus fills en un espai de conversa. Es tracta d’unes reunions casuals per parlar tranquil·lament de diferents dificultats del dia a dia, tots aquest dubtes es recolliran per veure els neguits i preocupacions dels pares amb l’objectiu de compartir i conèixer diferents punts de vista i formes d’abordar els temes concrets.

Per la nostra forma de treballar, pensem que és molt important la comunicació entre els pares i les educadores, per tant, una vegada feta la primera entrevista amb l’educadora després del període d’adaptació, oferim a les famílies la possibilitat de mantenir una entrevista personal amb les educadores dels seus fills al segon trimestre. D’aquesta manera es pot conversar amb una mica més de profunditat sobre temes referents a l’infant i al seu desenvolupament.